miercuri, 19 noiembrie 2014

Santicler Dukan

Azi am fost fata harnica si am venit cu o reteta dulce care sa intareasca spusele din reteta precedenta. Am o reteta pe care o stiu din copilarie si pe care a indragit-o si sotul meu de la prima degustare. Astazi, recunosc, fara sa vreau am reprodus reteta de santicler in varianta Dukan, am vrut sa fac cu totul altceva si a iesit un santicler de toata frumusetea pe care imi permit sa il mananc si eu. In general nu imi plac cremele si budincile din comert dar asa e reteta de santicler si intotdeauna o respect.
Ingrediente pentru gogosele:
- 2 oua;
- 3 linguri indulcitor;
- 1 lingura amidon;
- 1 lingura branza degresata;
- 1 plic drojdie;
- esenta de vanilie;
- sare;
Ingrediente pentru crema:
- 1 plic budinca de fistic;
- 500 ml lapte degresat;
- 3 linguri indulcitor;
- 1 plic frisca fara zahar (se gaseste in comert o varianta de la Dr Oetker);
- 100 ml lapte degresat;
- 1 lingurita ness;
Pentru inceput facem niste gogosele pe care le coacem in forma de briose si vom proceda astfel, separam ouale, batem albusul spuma cu un praf de sare. Separat amestecam galbenusurile cu amidonul, branza, drojdia, indulcitorul si esenta de vanilie. Incorporam aceasta compozitie in albusul spuma, amestecand usor cu o lingura de lemn. Punem compozitia in hartie pentru briose si coacem 15 min la 200 de grade. Vor iesi aproximativ 12 gogosele.
Preparati budinca conform instruciunilor de pe plic si in loc de zahar puneti 3 linguri indulcitor praf.
Asamblati desertul in castronele sau cupe, punand in mijloc una sau doua gogosele si turnati deasupra budinca, bagam la frigider 30 de minute si intre timp preparam frisca conform instructiunilor de pe plic.
Scoatem cupele din frigider le rasturnam pe o farfurie de desert, ornam cu frisca si presaram ness. Pentru ca mi-a ramas un pic de frisca (pentru ca am mancat din gogosele inainte de asamblare :)))) ) eu m-am apucat de transmis mesaje pe farfurie, voi ornati dupa gust si pricepere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu