marți, 18 noiembrie 2014

Chec aromat

De cand am revenit la dieta Dukan, a inceput tortura si cea mai mare este pregatirea prajiurilor fara ca macar sa le gust. Insa acest chec il fac pentru a doua oara si de aceea pot garanta pentru el, tocmai de aceea tortura este mai mare, pentru ca stiu ca este foarte bun :)
Ingrediente:
- 3 oua;
- 2 cani faina;
- 1 cana zahar;
- 1 praf de copt;
- 1/2 cana ulei;
- 1/3 cana lapte;
- 1 lingura cacao;
- esente sau arome de care doriti (eu am folosit esenta de portocala si rahat 100g, daca aveti posibilitatea razuiti cu o zi inainte o portocala, amestecati coaja cu zahar si o lasati la frigider, bate orice esenta de portocale).
Separam ouale, batem albusul spuma cu 2/3 din zahar, nu uitati ouale sa le scoateti din frigider din timp sa nu fie reci atunci cand le bateti. Separat batem galbenusurile cu 1/3 cana de zahar apoi le punem peste albusuri, adaugam uleiul si laptele amestecand usor cu o lingura de lemn, apoi faina, praful de copt si esenta. Scoatem separat intr-un castronel compozitie si adaugam lingura de cacao. Coacem intr-o tava de cozonac tapetata cu hartie de copt, punem compozitia apoi rahatul tocat marunt si apoi crema cu cacao. Rahatul sa il treceti in prealabil prin faina, eu am omis acest lucru si a cazut tot la fundul tavii.
Coaceti aproximativ 30-35 de minute la 200 de grade, dar cel mai sigur faceti testul cu scobitoarea, pentru ca fiecare isi cunoaste cuptorul.
Este un chec care aduce ca si consistenta cu un pandispan si nici nu avem nevoie de foarte multe oua.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu