miercuri, 19 noiembrie 2014

Musaca de dovlecel si pui - Dukan

Intotdeauna cand cineva aude ca tin dieta imediat isi imagineaza numai frunze de salata si piept de pui fript. Eu vreau sa daram astazi acest mit cu un preparat care este la fel de gustos pe cat este aratos, dar mai ales este foarte sanatos. Sfatul meu este sa va documentati si sa ma credeti pe cuvant ca puteti manca si asa ceva chiar si dulciuri si aproape orice nebunie ce va trece prin cap in timp ce tineti dieta.
Aseara vorbeam cu o prietena care imi spunea ca nu are ambitie, sper ca asta sa o ambitioneze si sa se puna pe treaba :).
Ingrediente:
- 700 g carne tocata de pui;
- 3 cepe medii;
- 2 morcovi;
- 200 g ciuperci;
- 2 dovlecei mari;
- 2 oua;
- 2 rosii (eu am avut rosii din conserva, le puteti folosi si pe acelea);
- 50 ml ulei de masline extravirgin;
- 50 ml apa;
- patrunjel;
- sare;
- piper;
- oregano.
Incepem cu dovleceii pe care ii taiem felii pe lungime si ii calim intr-o tigaie antiaderenta cu 2 picaturi de ulei. Ii scoatem apoi si asezam jumatate din ei pe fundul unei tavi de sticla termorezistente, ca in imagine.
Intre timp curatam si tocam ceapa, curatam morcovii si ii dam pe razatoare, curatam si taiem ciupercile si le punem pe toate intr-o tigaie impreuna cu uleiul si apa si sa lasam sa se inabuse.
Apoi amestecam legumele calite cu carnea, 1 ou, sare, piper si verdeata si punem compozitia peste dovlecei, asezam restul de dovlecei si rosiile taiate felii.
Batem oul ramas si il turnam peste musaca, presaram verdeata, sare, piper si oregano si punem la cuptor pentru 1 ora jumatate la 200 grade.
Eu mi-am dat seama abia la final ca merge foarte bine cu niste gogonele, va reamintesc ca in aceasta dieta avem voie muraturi daca nu am folosit zahar la conservarea lor.
Asa arata preparatul final si va garantez ca si cei din jurul vostru vor dori sa manance "ca la dieta".
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu