marți, 18 noiembrie 2014

Clatite Dukan

Daca ma intrebati cum fac clatitele clasice, pe care dealtfel le fac foarte des pentru cei dragi, nu as sti ce sa va spun, pentru ca intotdeauna le fac la ochi. Insa pentru clatitele Dukan treaba nu e chiar asa simpla, pentru ca nu avem voie zahar, faina si mai ales ulei. La gust sunt excelente si nu e mare diferenta fata de cele clasice, dovada ca din farfuria din imagine a mai ramas numai una, fara ca baietii sa isi dea seama ca erau clatitele mele Dukan si nu ale lor :))).
Singura conditie sa va apucati de aceasta reteta este sa aveti in casa o tigaie antiaderenta de foarte buna calitate si care sa nu fie zgariata deloc, pentru ca altfel se vor lipi si le veti manca cu lingura :).
- 2 linguri indulcitor;
- 4 linguri amidon;
- 12 linguri lapte degresat;
- 1 lingura lapte praf degresat;
- 5 linguri apa minerala; (daca nu aveti puteti pune si apa normala)
- esenta rom sau vanilie (dupa gust);
Mai intai bateti bine ouale si apoi adaugati restul ingredientelor, amestecati bine si le prajiti ca si clatitele clasice.
Pentru umplutura eu am folosit crema de la amandina Dukan http://simopassion.blogspot.ro/2014/11/amandina-dukan.html, sincer pentru ca mi-a fost lene sa experimentez altceva. Daca descopar alta crema care sa imi placa o sa o impartasesc cu voi.
Aceasta minunata reteta o am de aici: http://www.cakebox.ro/clatite-dukan/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu