miercuri, 14 decembrie 2011

Tort cu crema de lapte



Din categoria torturilor preluate de la Amalia, face parte si tortul cu crema de lapte. Este un tort racoritor, pe gustul meu.Nu cred ca l-am facut cu o ocazie speciala, poate doar cu ocazia implinirii unor sute de grame in plus :)))

Ingrediente
Blat
4 oua
8 linguri de faina
8 linguri de zahar
1/2 lingurita praf de copt
si atentie 4 linguri suc de portocale ( in loc de apa), eu am pus zeama din compotul de piersici si l-am insiropat tot cu zeama din compot.



Crema :
250 ml lapte
250 ml frisca batuta
2 linguri zahar
10 g gelatina ( 1 plic)
pentru ornat 250 ml frisca si caise sau piersici din compot.
Se incalzeste laptele cu zaharul iar separat se dizolva gelatina in putin lapte rece. Cand laptele ajunge la punctul de fierbere,se stinge focul, se adauga gelatina si se amesteca pana aceasta s-a dizolvat complet. Se lasa amestecul sa se raceasca si apoi se adauga in frisca batuta.
Se taie blatul in doua, se insiropeaza cu sucul din compot, apoi se pune un strat de crema , caisele sau piersicile taiate bucatele, eu am pus si vreo 2 nectarine ca mi s-a parut ca sunt  putine fructe, restul de crema, blatul si deasupra fructe si frisca. Eu nu am avut rabdare si am pus crema inainte sa se intareasca un pic, si a intrat in blat, de aceea arata asa.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu