vineri, 12 aprilie 2013

Drob de porc





Avand in vedere ca se apropie Pastele, m-am gandit sa va impartasesc reteta mea de drob.
Drobul este preferatul meu, cand vorbim despre sarbatorile pascale, si anul acesta sunt norocoasa ca sarbatoresc de doua ori aceasta sarbatoare.

Ingrediente:
- 1 kg inimi de porc
- 1 kg ficat de porc
- 9 oua
- 2 legaturi ceapa verde
- 3 legaturi usturoi verde
- 3 legaturi marar
- 1 legatura patrunjel
- sare
- piper

Se taie verdeata marunt.



Se fierb organele si se dau prin masina de tocat, puteti adaua 1 polonic sau doua din supa in care ati fiert organele, adaugati ouale si verdeata taiata marunt, sare si piper dupa  gust.



Compozitia o puneti intr-o tava, intr-un prapur sau intr-o foaie de aluat . Eu nu am facut suficienta coca si nu am putut sa acopar complet drobul deasupra, dar nu a fost o problema, s-a legat excelent.









Pentru reteta originala trebuie sa asteptati sa isi faca mama blog :))) , oricum sunt bucuroasa ca anul acesta mi-a iesit ca la mama acasa.
Spor la treaba!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu